W grupie raźniej


Trening Kolarski - by Virtualtrener

Kolejny dłuuuugi trening za mną🙂

Dzisiaj siedziałem na rowerze prawie 5 godzin. Miałem dobre przeczucie żeby jechać rano, bo zaraz po powrocie znowu zaczął podać śnieg. Dzisiaj bez żadnych problemów: nogi nie bolały, wiatr był słaby a na dodatek spotkaliśmy zaprzyjaźnioną grupę z Jelcza-Laskowic i troszkę kilometrów przejechaliśmy razem co stanowiło miłe urozmaicenie treningu.

Staram się wyjechać teraz jak najwięcej kilometrów na co dzień , nie zawsze na to pozwala praca lub obowiązki ale myślę ,że nie jest tak źle.Powoli zauważam , że ludzie na wioskach zaczynają mnie poznawać bo kończą mi się kombinacje tras na treningi i jeżdżę tam nawet kilka razy dziennie😉

Trening Kolarski - by Virtualtrener

Trening Kolarski - by Virtualtrener

Mam taki plan aby już pod koniec tego tygodnia zacząć trenować na wzgórzach strzelińskich,  które nie mają wielkich możliwości ale pozwalają na trenowanie podjazdów.

Pozdrawiam wszystkich trenujących, trzymajcie się ciepło – bo zima jeszcze nie odpuszcza!!!

Tadek

2 responses to “W grupie raźniej

  1. Aż zazdroszczę. Mnie powaliło przeziębienie. Głupota, ale trzyma już kilka dni. Teraz leczenie, ale wracam do treningów jak tylko bakterie dadzą mi spokój.

    W jakich godzinach trenujesz?

  2. Na szczęście mnie nic nie łapie ( odpukać w niemalowane ) ,ale to suplementacja też robi swoje .
    Trenuję w weekendy tak od 10 rano żeby na obiadek zdążyć a w tygodniu zaraz po pracy lekko po 14 aż się zrobi ciemno.

Skomentuj

