Ostatnia niedziela lutego – wymarzona pogoda


Na treningu - grupa kolarzy z Konina

Na treningu - grupa kolarzy z Konina

Ostatnia niedziela lutego przywitała mnie piękną, słoneczną pogodą😉. Nie mogłem doczekać się kiedy wezmę rower i przejadę upragnione kilometry na szosie. Niestety zima w tym roku nie pozwala trenować na świeżym powietrzu, ale w tym dniu uśmiechnęła się ona w stronę kolarzy😉

W niedzielę zabrałem ze sobą grupę konińskich kolarzy i razem dzielnie pokonywaliśmy kilometry oraz silnie wiejący wiatr. Jak to zawsze bywa, wiatr musi dmuchać w twarz a nie w plecy. Powodowało to, że nie mogłem utrzymać stałej mocy, ale nie poddawałem się. W pewnym momencie doszliśmy do wniosku, że pojedziemy po krótkich i szybkich zmianach. Taka współpraca zawsze przynosi rezultaty, a mi łatwiej było realizować plan treningowy.
Podsumowując zrobiłem 90km, z czego 70% trasy było pod wiatr. Po treningu odczuwałem lekkie zmęczenie, lecz następny trening na basenie na pewno przyniesie ulgę moim nogom😉

Pozdrawiam Oskar.

Skomentuj

