Dieta dla kolarza


Dieta dla kolarza.

Witam Wszystkich. Dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami informacjami na temat diety układanej przez Panią Katarzynę Wójs.
Pierwszy plan dietetyczny otrzymałem przed tygodniem. Jest on bardzo zróżnicowany. Do wyboru mamy kilka zestawów z posiłkami na cały dzień.

W diecie znajduje się wiele ciekawych potraw. Jeżeli jakieś danie jest nam nie znane, nie wiemy jak je przyrządzić to nie ma się czym martwić. W planie podany jest w prosty sposób przepis. Osobiście jestem zadowolony z planu dietetycznego, ponieważ wiem co będę jadł następnego dnia. Wiadomo, że na początku ciężko przyzwyczaić się do „innego” jedzenia, ale z dnia na dzień jest to łatwiejsze.

Można powiedzieć, że plan dietetyczny ustala nam schemat dnia. Posiłki powinniśmy spożywać o wyznaczonych godzinach. Dieta podporządkowana jest do naszego planu treningowego, tak aby dostarczyć odpowiednią ilość kalorii.
Szczerze polecam plan dietetyczny, ponieważ dieta ma bardzo duże znaczenie na nasze wyniki, a jedząc zdrowo czujemy się o niebo lepiej.

Pozdrawiam Oskar Pluciński.

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s