Z życia kolarza – by virtualtrener.com


Trenażer

Chciałbym podzielić się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami odnośnie treningów przygotowywanych przez Virtualtrener.com

Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem…

Kontakt z trenerem i dietetykiem jest bardzo dobry. Można zapytać o wszystko… i otrzymam odpowiedź

Po raz pierwszy spotkałem się z tak urozmaiconymi ćwiczeniami. Treningi są bardzo przyjemne, nie ma monotonii. Po ostatnim treningu siły trochę bolą mnie nogi ale tak przecież ma być.

Trenuję używając miernika mocy PowerTap – jest to zupełnie inny wymiar treningu. Moje tętno nie pokrywa się z mocą jaką generuję podczas treningów…

Na razie celem treningów jest poprawa moich możliwości siłowych oraz jednoczesna budowa bazy.

Jak na razie wszystko idzie zgodnie z planem, a ja staram się wykonywać ćwiczenia poprawnie i realizować plan w 100%. Dotychczas wszystko udaje mi się pogodzić🙂

Pozdrawiam Oskar Pluciński.

2 responses to “Z życia kolarza – by virtualtrener.com

Skomentuj

