Pierwszy sezon z VirtualTrenerem


Witam Wszystkich!!! Mój wywód zacznę banalnie :mam na imię Tadek i jestem z Brzegu na Opolszczyźnie, jestem członkiem „Epic Team” i staram się trenować kolarstwo górskie od sześciu lat . Ten rok jest dla mnie przełomowy ponieważ podjąłem się wymagających treningów pod okiem trenejra Kuby :-).

epic team 2009

Epic Team - by Virtualtrener

Na co dzień jak większość z was pracuję i trenuję ale oprócz tego staram się inicjować w moim regionie działania związane ze sportem. Przykładem takiego przedsięwzięcia jest wyścig „Epic xc ” , który wraz z team-em organizujemy już od trzech lat. Natomiast w tym roku planujemy jeszcze organizować cykliczne czasówki na szosie ,które moim zdaniem są wspaniałą promocja kolarstwa na ziemiach brzeskich. „Epic Team” o którym ciągle wspominam zawiązał się w 2008 roku po pierwszej edycji naszego wyścigu, skupia on ludzi aktywnych z pasją w różnym przedziale wiekowym.W zeszłym sezonie startowaliśmy wszyscy w cyklu Pana Grabka I radziliśmy sobie całkiem całkiem jak na totalnych amatorów! W tym roku planujemy jeździć cykl MTB Marathon u Golonki oraz ukończyć drużynowo MTB TROPHY , cele mamy sprecyzowane teraz tylko należy ciężko pracować aby je zrealizować 😉

Tadek na Mtb Trophy 2008

Tadek Denes Epic Team - by Virtualtrener

To mój pierwszy sezon treningowy z Virtual-em jak już wspomniałem wcześniej , Na razie mam już za sobą badania wydolnościowe i prawie dwa miesiące treningów rozpisanych przez „Trenejra” Myślałem ,że treningi będą bardzo wyczerpujące ale jak do tej pory ćwiczenia siłowe i treningi wydolnościowe nie przysparzają mi więcej trudności.

Ciekawa forma i urozmaicenie powoduje ,że chce mi się iść na trening i dać z siebie wszystko,chociaż nie ukrywam ,że chciałbym już wsiąść na rower i pojeździć troszkę na świeżym powietrzu. Z dnia na dzień widzę ,że małymi kroczkami moja forma poprawia się i zbliżam się do celu. Nareszcie mogę powiedzieć ,ze mam wszystko zaplanowane dzięki treningom i diecie ,które wyznaczają rytm mojego dnia. Myślę ,że o moich wrażeniach związanych z dietą napisze kolejnym razem !!!

Na razie to tyle pozdrawiam Tadek

Dodaj komentarz