Oskar Pluciński – o sobie słów kilka.


Oskar Pluciński - training blog

Witam wszystkich czytelników.  Nazywam się Oskar Pluciński, mam 18 lat i mieszkam w Koninie. Kolarstwo trenuję od 9 roku życia.

Moja przygoda z kolarstwem zaczęła się wtedy, kiedy tata zabrał mnie na pierwszy wyścig nieopodal naszego miejsca zamieszkania, a dokładnie do Wrześni.  Zająłem tam 6 miejsce i od tej pory kolarstwo jest moją największą pasją. Moim pierwszym poważnym wyścigiem były Amatorskie Mistrzostwa Polski „Family Cup” w Ełku, gdzie zająłem 2 lokatę. Pewnie każdy zawodnik wie, że taki wynik mobilizuje do większej pracy oraz pojawia się chęć ścigania z zawodnikami licencjonowanymi. I tak też się stało. Zacząłem startować w maratonach, zawodach Pana Czesława Langa oraz Mistrzostwach Polski. Moje początki w „dorosłym” peletonie były ciężkie. Zajmowałem dalekie miejsca w klasyfiakcji OPEN oraz dostawałem „lanie” na wyścigach XC od bardziej doświadczonych zawodników. Lecz z wyścigu na wyścig było coraz lepiej. Od czasu do czasu stawałem na podium lub też „ocierałem” się o nie, co jeszcze bardziej mobilizowało mnie do pracy.

Dzisiaj mój dzień podporządkowany jest wyłącznie treningowi oraz nauce. Niestety nie mam czasu na spotkania z przyjaciółmi. Ciężkie jest życie kolarza, niestety. Do treningów podchodzę poważnie i realizuje je zgodnie z zaleceniami w 100%. Mam świadomość, że ciężka praca, na pewno zaowocuje w przyszłości. W sezonie 2010 postanowiłem trenować z urządzeniem PowerTap i dlatego zgłosiłem się do Virtualtrener.com, aby otrzymać wskazówki od profesjonalnych trenerów.

Słyszałem bardzo dużo pozytywnych rzeczy na temat Virtualtrenera i pomyślałem: dlaczego nie? Współpracę rozpoczynamy od 1 lutego i mam nadzieję, że wszystko będzie się układać pomyśnie, a Wy będziecie mogli czytać moje relacje z treningów.

Wpisy na blogu będę publikował dwa razy w tygodniu.

Pozdrawiam i do zobaczenie na trasach.

Oskar Pluciński.

Skomentuj

