Tomek Jajonek – by virtualtrener


Tomek Jajonek Virtualtrener

Tomek Jajonek Virtualtrener

W grudniu 2006 roku rozpocząłem współpracę z Tomkiem…  Współpraca trwa do dnia dzisiejszego i  jak widać na zdjęciach i relacjach z zawodów przynosi wymierne efekty

O sukcesie w sporcie decyduje wiele czynników ….. W tym przypadku jest nie inaczej oto moim zdaniem kilka czynników, które zadecydowały o tym, że Tomek zrobił taki postęp w ciągu trzech sezonów.

  1. Po pierwsze charakter – bez mocnego charakteru nie można nic osiągnąć. Charakter to niezmierna radość z każdego treningu czy to w deszczu, mrozie czy upale. Dzięki charakterowi można przetrwać najgorsze chwile:„Najgorsze jest to, że poziom odczuwalnego bólu jest bardzo wysoki i ja po prostu walczyłem o przetrwanie i to nie maiło nic wspólnego z wyścigiem na którym mam jakiś plan i sobie go realizuję to była walka o dojechanie do mety. Kilka razy chciałem zrezygnować ale na szczęście mam silny charakter i przetrwałem to….”
  2. Po drugie organizm – Tomek ma silny organizm i znakomite możliwości fizyczne. Za moją namową bada się regularnie w pracowaniach wydolnościowych. Badania laboratoryjne potwierdzają, że organizm Tomka jest mocny!
  3. Po trzecie konsekwencja – od trzech lat realizujemy wspólnie plany treningowe. Nie zdarzyło się, żeby coś było wykonane nie tak lub inaczej niż zakładałem. Tomek w kwestii planowania treningów ma do mnie zaufanie i często omawiamy różne problemy – tak by była pełna jasność co do tego jakie są zadania treningowe.

Jest jeszcze wiele czynników ale te wydają mi się najważniejsze. No bo nie będę pisał przecież, że Tomek ma dobry plan treningowy😉

Dzisiaj Tomek należy do czołówki zawodników w Maratonach MTB… a jeszcze dwa lata temu taki wpis miał w dzienniczku treningowym:

„Karpacz 2007 Generalnie dobrze w generalce 77 miejsce w grupie M2 50 miejsce. czas 4:31:25 na 92km (GIGA)”

Oraz koniec sezonu:

„No i na koniec sezonu udało się a to taka mała cegiełka na przyszłość. 17 open i 11 w M2. Całą ligę skończyłem na 12 miejscu na dystansie GIGA.”

Pisząc dzisiaj te słowa mam nadzieję na zwycięstwo przynajmniej w jednej edycji BikeMaratonu w sezonie 2009.  Wiadomo, że taki zawodnik jak Andrzej Kajzer ma za sobą wieloletnie doświadczenie ale znając potencjał Tomka, jego podejście, charakter oraz osobowość wygrana nie jest poza naszym zasięgiem. Życzę Tomkowi i sobie takiego sukcesu ale przed nami jeszcze sporo pracy… Sezon 2009 jest bardzo dłuuugi…🙂

Do zobaczenia w Zdzieszowicach.

Kuba Kurcz a.k.a Virtualtrener a.k.a Treneiro

3 responses to “Tomek Jajonek – by virtualtrener

  1. gratulacje🙂
    Teraz tylko niech ktoś powie, który to tomek😀

    aha i jeszcze pytanko, czy trener zawita kiedyś na mtbmaraton?🙂

Skomentuj

