Edge 705 i kamera – jak to działa razem?


lodz

W niedziele byłem w Łodzi na Mazovii, biorąc pod uwagę moją wagę, początek sezonu, odległość od miejsca zamieszkania i to że jeszcze nie latam na rowerze jak powinienem – ogromnie mi się nie chciało. Ale trener kazali to pojechałem.  780 m przewyższenia miała trasa i wiedziałem że tak będzie więc wynik raczej mizerny osiągnąłem przyjeżdżając w środku stawki, tyle co dzięki bazie zrobionej jeszcze zimą jakoś spokojnie 3h odcierpiałem. No ale miało być o kamerze. Prócz braku palpitacji serca na trasie do plusów zawodów muszę zaliczyć film🙂. Nakręcony z mojej kierownicy. Film jak film głównie plecy na nim widać różne ale przy pomocy mojego Garmin Edge 705 i małego oprogramowania wyprodukowałem napisy do tegoż filmu. I nie są to napisy ze ścieżką dialogową z wyścigu, zamiast dialogów jest na nich moje aktualne zsynchronizowane z filmem tętno, prędkość, kadencja i wysokość. Na Eurosporcie tak nie mają póki co🙂.

Ciekawe czy Treneiro znajdzie w tym dodatkowe możliwości analizy  zachowań trenującego na zawodach?🙂

A oto i sam film🙂 koniecznie włączcie napisy🙂

Skomentuj

