Cyklo Cela


Jakoś tak końcem wakacji razem z moim przyszłym teściem zwanym dalej „Złotą rączką” zastanawialiśmy się jak tu mi uprzyjemnić przygotowanie do kolejnego sezonu przez zimę. Jak dobrze wszyscy wiemy by były efekty w sezonie trzeba przepracować zimę w dużej mierze na trenażerze. Tak jak i większości z was tak i ja mam problemy z wykonaniem takich długich i nudnych tlenowych treningów. W celu jak najprzyjemniejszego „cierpienia” wspomniana złota rączka wpadł na pomysł adaptacji naszej piwnicy, która znajduje się centralnie pod naszą sypialną na tak zwaną „Cyklo Celę” W realizacji jego pomysłu była zaangażowana przyszła teściowa, narzeczona i poniekąd mój pies nomen omen Mavic.

Cyclo Cela

Cyclo Cela

Złota rączka po obmyśleniu planu działa w dwa miesiące urządził mi prawdziwą zimową salę tortur. Wybijając dziurę w podłodze mieszkania zainstalował schody własnej roboty poczym wymienił okna, położył płyty gipsowe oraz kafelki oraz rozprowadził całą elektryką naturalnie sugerując się moimi sugestiami, które to brały mi się z jak najbardziej komfortowego podejścia do samego treningu. Pod uwagę była również brana wysokość sufitu od podłogi by nie było problemu przy ćwiczeniu tzw. siły A (wtajemniczeni wiedzą, o co chodzi). Muszę wam powiedzieć, że w takich warunkach naprawdę trenuje się bardzo komfortowo. Jestem odizolowany od reszty otoczenia, nic mnie nie rozprasza i nic mi nie przeszkadza ani ja nikomu nie przeszkadzam!

Cyclo Cela

Cyclo Cela

Korzystając z okazji chciałem bardzo gorąco podziękować moi przyszłym rodzicom za taka cudowną Cyko Cele.

Przy okazji zachęcam wszystkich innych do opisania swoich salek treningowych aby wymienić się jakimiś pomysłami i poznać swoje Cyklo Cele.

6 responses to “Cyklo Cela

  1. Gratuluję tak wspaniałem piwnicy ^^
    Zastanawiam się tylko jak rozwiązałeś problem nudzenia się na cyklo, bo jak sam piszesz jesteś odizolowany a to chyba nie sprawia że trening szybciej mija…

  2. No tylko pozazdrościć, u mnie w 53 metrowym mieszkaniu ławeczka treningowa służy (poza treningami) jako stołek do zakładania butów, sztanga i trenażer spoczywają pod łóżkiem a 4 rowery (w tym 1 żony) wiszą na ścianach. Organizacyjnie wystarczy dziecko położyć spać o 20 i potem można na środku kuchnio – salonu trenować siłę🙂

  3. Po między szafami fot.1 jest całe centrum dowodzenia RTV, czyli rano o 6 na TVP 1 Kawa czy Herbata lub koncerty na DVD i jakoś tak leci z minuty na minutę…:-)

  4. Miejsce super. Powinno być bardzo dobrze wentylowane lepiej się cieplej ubrać niż mieć za mało tlenu w pomieszczeniu.

    Jedna sprawa jeszcze czemu cela ??? mnie kojarzy się to z jakimś więzieniem czy karą ogólnie ujmując.

    Może lepiej JOY DIVISION ( cela radości ), albo FUN CUBE albo SALKA CYCLO….. w każdym razie nie cela😉

    Oczywiście to propozycja nazwy. Natomiast posiadanie takiego miejsca to wielki komfort i trening w takich warunkach na pewno jest łatwiejszy do zniesienia.

Skomentuj

