Pseudo znawcy


Wydaje mi się że w Sieci i nie tylko jest pełno takich „mądrych” ludzi jak „Mądry Bogdan”…

Czytam ostatnio w prasie niby profesjonalnej opinie kogoś kto nazywa się expertem od sportu a dla mnie to taki kolejny „mądry”.  Nie powiem o kogo mi chodzi ale jest to osoba powszechnie w Polsce znana jako specjalista od dyscyplin wytrzymałościowych i budowania formy sportowej.

Więcej na ten temat nie napiszę. (!)

One response to “Pseudo znawcy

  1. I tak wiadomo o kogo chodzi.🙂
    Powiem tylko że miałem do czynienia z firmą tego Pana przy zakupie sprzętu (dwa razy – 3 lata temu i w tym roku) i muszę powiedzieć że gorszej obsługi nie znam.
    Sprzęt kupiłem za granicą i jestem zadowolony.

Skomentuj

